2011. október 30., vasárnap

Párizsi és a virsli


Drágulhat a párizsi és a virsli, miután a minisztérium szigorítani akarja, hogy milyen húsból készülhetnek.
Reggelire, vacsira legtöbbször felvágottat fogyasztok zsemlével vagy kenyérrel. De eddig bele sem gondoltam rendesen mit is küldők le a gyomromnak. Durva, hogy mennyire nem figyelek oda az étkezéseimre. Persze tudtam, hogy semmi egészségeset, sőt nem véletlen, hogy a hozzávalókat soha nem mertem még elolvasni. Ez olyan mint a "mekis" kaja, hallottunk már róla milyen hányinger keltő alapanyagokból készül és ki mit talált már benne, mégis imádjuk és örömmel, jó ízűen fogyasztjuk. De amit a Híradóban hallottam az meglepett, ugyanis jelenleg elég sokszor brazil fagyasztott csirkét eszünk, de az új szabályok szerint nem kerülhet bele mostantól olyan hús, amit 3 hónapnál régebben fagyasztottak le. Azt se tudtam, hogy eddig kerülhetett bele... Magyarországon háztartásonként évi 7,7 kg párizsi fogy el. A párizsit úgyis eladhatják, ha CSAK 6% HÚS VAN BENNE!!! Valószínűleg az új szabály miatt 25-35 Ft-tal drágulni fognak a felvágottak. Személy szerint Én ennek örülők, csak ne több hónapos hús menjen le a torkomon. Pfúúú


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése