2011. augusztus 29., hétfő

Holnaptól indul a gyakornokság

Holnap 7kor kezdek a Kisalföldnél. Ma voltam megbeszélésen. Október 31.ig biztos ott leszek, mint tanuló addig a Pannon Work-ön keresztül. Utána majd kiderül, hogy elakarják-e vagy eltudják-e intézni másképpen is. Mivel megszűnik a jogviszonyom. De felhívták már őket a szerkesztőségből és azt mondták be sem kell mennem az irodába aláírogatni papírokat. Ja és ma már meg is állított W.Krisztina, hogy na de jó akkor holnap beszélünk, mert íratna velem egy cikket. Remélem ha csak 2 hónapot is lehetek ott, legalább W.Kriszti majd szól, hogy írogathatok neki továbbra is. Biztonság kedvéért azért ez mellett keresgélek melót. Ügyesnek kell lennem, hogy azt akarják majd, hogy maradjak. Minden kiderül, de úgy mond legalább 2 hónap halasztás kaptam meló keresgélés ügyben. Nem leszek marha gazdag, de annyit minimum megkeresek, mint az ösztöndíjam volt + laptopom havi törlesztőjét is tudom majd fizetni. Napi minimum 3 órát kell bent lennem, de remélem többet is maradhatok ( pénz miatt). . Amúgy mindenki nagyon kedves volt, nekem Csilla lesz a főnököm szóval nem lesz gond :) Tupival nem is találkoztam hál'istenek :) Láttam viszont Nyergest is, meg persze mindenki mást. Fábián Gyurival beszéltem, ő próbálja majd elintézni, hogy maradhassak tovább. Röviden ennyi, majd holnap leírom az első napomat is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése