2011. augusztus 27., szombat

Váratlan

Izgulok a meló miatt. Remélem nem fogok beégni. Attól félek, hogy mindent amit eddig "tanultam" elfelejtettem és nem tudok írni. Majd kiderül, max. 1 napig leszek gyakornok... Jajj csak menjen a dolog. Érdekes, hogy mindig azt mondtam nem szeretnék a Kisalföldnél kávét főzni és csicska lenni évekig. De mivel nincs kilátásba meló ezért nagyon örülők neki. És elhatároztam, hogy mindent bele fogok adni és ügyes leszek, annyit melózok és írok amennyit csak lehet. Megint, újra újságíró akarok lenni :) Bezony. Ja remélem Tupikának leesik az álla amikor belépek :) már alig várom. Nem félek amúgy senkitől, nem hiszem, hogy sokaknak felfogok tűnni. Szerintem majd le se szarnak, ami nem is baj :) Csilla és Gyuri ( nem ismerem ) mellett fogok melózni, ők lesznek "úgymond" a főnökeim. Más nem nagyon izgat. De majd pontos részleteket hétfőn tudok írni, mivel akkor megyek be megbeszélésre. Minden erőmmel azon leszek, hogy jó benyomást keltsek és szimpi legyek nekik. Nem akarok szégyent hozni W.Krisztire. Annak viszont nagyon örülők, hogy Anita sokat mesél és leír mindent, válaszol minden kérdésemre és ő is alig várja, hogy menjek. Pedig nem is voltunk olyan jóba. Szóval ez egy pozitív csalódás volt nekem. Legalább tudok valakihez futni kérdéseimmel. Mindenki szorítson!! Puszika

1 megjegyzés:

  1. Csillát ismered :9 Tudod, ő jött velünk Audiba is a göndör hajú csaj ő aranyos :):)
    Nem lesz baj ügyes vagy :) Anita meg szerintem tényleg mindenben segíteni fog :):)

    VálaszTörlés