2011. szeptember 3., szombat

Az első hetem

Letelt az első hetem. Voltak pillanatok amikor nem értettem semmit és azt se tudtam mit csináljak na meg hogyan. Tegnap viszont élveztem már, örültem, hogy sok dolgot egyedül is megtudtam csinálni. A feladatom elég sokrétű és mivel még nem tiszta minden nem tudok mindent leírni főleg nem elmagyarázni :) A lényeg, hogy az aznapi Kisalföldet kell lefűznöm sok helyre téma szerint- egyszerűen hangzik, de sok buktatója van, mivel nem egy helyre kell csak és nem a fő témák alapján. Valamint úgymond ki kell "szolgálnom" az újságírók igényeit és kéréseit, ha vannak ilyenek. Elő kell keresnem, ki kell válogatnom. Akkor reggel érkezik egy raklap újság amiket az újságírók vagyis a szerkesztőség legtöbb tagja rendelt.-ezt is nekem kell szétszórnom ezeket is sokat lefűznöm. Nem baj, csak még nehéz mert sok embernek nem tudom a nevét és azt se mit olvas. ( hét minden napján mást) Jelenleg elnevezésekkel és rajzokkal a jegyzetfüzetembe próbálom megjegyezni a folyamatot. Jövő hét után Csilla elmegy 1-2 napra és ezt mind egyedül kell tennem, hiba nélkül. Utána viszont jön a várva várt pillanat, lassan de biztosan írhatok cikket is a Bizalmasan-ba :) Reméljük :) Alig várom már :) Megint jó érzéseim vannak a jövőmmel kapcsolatban :)
Így nagyjából ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése