2011. szeptember 7., szerda

Sportosoknál ülők :)

Van asztalom :) Lassan haladok, de egyre jobban érzem, hogy befogadnak a szerkesztőségbe.
Hétfőtől kártyával haladok át az ajtókon. Bár reggel a portán kell felvennem és délután leadnom, de akkor is van-ami azért is jó, mert letudok menni cigizni és nem kell másoktól kártyát guberálnom.
Tegnap pedig már helyet is kaptam, elvileg átmenetileg de nem bánnám azt sem ha véglegesen a sportosok mellett tölteném mindennapjaim: Papp Győző, Szabó Gábor és Szeitz Tibor mellett. Akik egész álló nap poénkodnak, náluk a legjobb a hangulat. Szívesen ülnék még a "napraforgósok" mellett ( Kisalföld középső része) : W.Krisztina, Csilla, Fábián György és a 2 Anita között is. Mert oda írnék és "tartoznék" a legszívesebben. Attól még, hogy a sportosoknál ülők nem kell oda is írnom :) Koloszár Tamás kérdezte is, hogy : "jobb rovatot nem találtál?" de csak a fiúkat szekálta :)
Reggeli teendőket már 98%ban én csinálom Csilla helyett. Úgy 100 újságot osztok el, aszerint, hogy köttetünk-e belőle, fűzzünk-e, raktárok közül melyikbe kell tenni, kis asztalra vagy tábla alá stb. Nagy örömömre értem is és szeretem rendezgetni az újságokat. Nyerges Csabának is én viszem be a részét, amit nem szeretek kimondottan- mert miért nem tud kijönni érte? persze mert ő a főszerkesztő... Jaaa...
2 napja recepteket rendezek, ami elég unalmas, de szeretek magam lenni, ülni és keresgélni.

Röviden ennyi. Hétvégén majd hosszabban.

2 megjegyzés:

  1. El sem hiszed, hogy így az első pesti hét, a sok újdonság és idegen környezet után mennyire örülnék, ha engem is megszólítana nap mint nap a Koloszár papa...na mindegy, más utat választottam, de neked sok sikert, én meg túlélem valahogy :P Büszke vagyok rád!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :) Neked is tetszeni fog Bp ha már megszoktad.

    VálaszTörlés