2011. szeptember 23., péntek

Folytonos változás

Tegnap még leakartam egy emeletes házról ugrani, ma már nem. Tegnap sírtam egész álló nap, ma mosolygok. Ez az állandó hangulat változás kikészít. Nem szeretem és nem is bírom ha nem stabil a föld a lábam alatt, ha nem tudom mit hoz a holnap. Ma beszéltem Fábián Gyurival és azt mondta, hogy szükségük van rám. Folytassam így tovább, fejlődjek és akkor lesz számomra hely. Jól hangzik. Nem hiszem el hogy nem ugrálok örömömbe, annyira nem tudom elhinni. Régen nem hiszek már a szavakban, az ígéretekben. De akkor miben higgyek?! A lényeg, hogy tepernem kell, szeretnék decemberre állást :) Ja és a fizetésről azt mondták megoldják valahogy, hogy kapjak "zsebpénzt". Így legyen!


2 megjegyzés:

  1. Na na ez tök jó :) Mármint a Kisalföldes része. Elindultál egy úton ami ahogy elnézem elég sok jóval kecsegtet. Persze nem kell feltétlen minden kis ígéretre ugrani, de ha egy főszerkesztő vagy rovatszerkesztő vagy ki mond neked ilyet akkor abban már hihetsz sztem. Ha meg hangulat változásod van és ilyen foscsin vagy akkor csörrj meg :) Vagy nézz Jóbarátokat :) Vagy így jártam anyátokkal. Vagy gondolj bele mi az a búúúvááár trükk :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat <3 Igyekszem jól érezni magam és haladni egyre csak előre.Csak nehéz azért ügyeskedni. Búúúvár trükkk a legjobb, sikerült mosolyt csalnod az arcomra.

    VálaszTörlés