2011. március 25., péntek

20 év múlva

Ma Élet és Pálya tervezésen ( lefordítva Osztályfőnöki óra) azt volt a feladat, hogy írjuk le különböző szempontok alapján, hogy milyenek leszünk 20 év múlva.
Esténként álmodozó lányként nem volt nehéz, mivel sok mindent elterveztem vagyis inkább megálmodtam. Nem kimondottan reálisan :)
A szempontok ezek voltak:
Hajszín: 100% Szőke
Testalkat: Mivel addigra már lassan elérem a 41et és olyan 26 évesen már szülni szeretnék, a második babát, pedig 30 körül - ezért talán már sikerült leadnom a szülés utáni plusz kilókat. Viszont a melleim már tutti nem ilyenek lesznek, így valószínű átesek egy plasztikai ( helyreállító) műtéten :) Szóval ha nem is leszek nagyon vékony ( soha nem is voltam) de dagi sem, legalább a melleim nagyok maradnak a magasságomhoz ( mélységemhez) képest :)
Testsúly: 55-60 kg max :) Isten adja!
Öltözködés: Sportosan otthon, csinin a munkahelyen. De nem lesz kiégett 40es formám :)
Természet: Gondolom megkomolyodom, de nem túlságosan :) Anyum és Apum is 40-41 és ők sem úgy viselkednek mint akik citromba haraptak :)
Szülők: Szüleim 60 évesek lesznek, így biztos sokat fogok velük törődni és gondoskodni róluk. Remélem nem romlik meg valami miatt a kapcsolatunk és nem leszek hálátlan gyerek.
Gyerek: Kislány aki addigra már 14 éves lesz, Nadin lesz a neve. A kisfiú pedig 10.
Rokon: Nagy a család és elég család centrikus is vagyok, ez valószinű nem fog változni, ugyanazokkal tartom majd a kapcsolatot akikkel jelenleg is jóba vagyok.
Állat: A kinti kutyát a férjem fogja választani, de mindenképpen lesz benti szoba apróságunk is. Mivel sajnos addigra már a kis Vacakunk nem lesz. Nehéz lesz az ő helyét pótolni.
Ház típusa: Családi ház , zöld övezetben vagy kert városban.
Berendezés:1-2 hónapja már elég részletesen vázoltam egyik bejegyzésembe az álom kéglit. Most nem fogom még egyszer. ( ha eddig nem olvastad akkor ejnye bejnye, de most megteheted- vissza nem térő alkalom)
Munkahely: Kreatív állás ahol utazni kell vagy kényelmes iroda de nem monoton munka, akkor már legyek főnök aki pöröghet.
Hobbi: Tini lányom mellett szerintem a hajtépkedés és ideg összeomlások mellett nem lesz sok időm. De ha igen. akkor állatmenhelyre biztos kijárnék mint önkéntes.
Sport: Kutyasétáltatás.
Utazás: Horvátország évente. Olaszország. Na meg Ibiza :)
Akkori célom: --

Utolsó kérdésre sajnos nem tudom a választ. Még álmodó Nikiként sem.

Ennyi voltam mára! Puszika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése