2011. március 31., csütörtök

Eddig

Hétfőn Evinél ( unokatesóm, bérmakeresztlányom) voltam bent a kórházba, mivel kivették a manduláját. Ami nem lenne nagy durranás, nekem már kiskoromban kivették. De mivel ő már 17 éves, nehezebben gyógyul és veszélyesebb is. Altatni sem lehetett, mivel már idős. Bár engem sem altattak el. Sok mindenre nem emlékszem, a fájdalomra sem, csak hogy leszíjaztak és fogták a fejem, elég rémisztő volt. Anyu szerint röhögtem amikor kitoltak a műtőből -> ez valószínű a nyugtató miatt volt. De Evinek ez maradandó élmény marad. Sajnáltam nagyon. :( De megígértem neki, hogy ha felépül akkor elviszem a mekibe :) Igen jó fej vagyok, mi? :D

Kedden volt életem értelmének a születésnapja méghozzá az első :) Igen már 10 hónapja bearanyozza napjaimat és az egész családét. Mindenki imádja, ő körülötte forog a világ. Elég rendesen elvan kényeztetve. De hát ki tudna rá haragudni?! Tomi az egyetlen aki megszidja ha valami rosszat csinál. Egyszer csaptam a fenekére, de utána én mentem utána ölelgetni. Mondhatja erre bárki, hogy ez már túlzás és nem normális. De addig amíg valakinek nincs benti kutyája addig ezt nem is értheti. Én sem értettem, hogy lehet kutyákat ennyire szeretni. Mindig is volt kinti kutyánk, de az teljesen más. Egy szoba kutya, aki veled él a nap 24 órájába veled van az teljesen más kategória. Mielőtt megkaptam Vacak babámat , addig el sem tudtam képzelni, hogy egy kutyával aludjak egy ágyba. Most ha a földre fekszik akkor már viszem is fel magam mellé :) Főleg ha egyedül alszom akkor jó egy társ. Hozzá teszem amióta megvan a kis manóm sokkal kevesebbet vagyok beteg. Csodálatos dolog érezni, hogy neki szüksége van rám. Végre valaki :) Egy egész könyvet tudnék róla írni. De egy a lényeg, hogy van nekem és imádom.
1 éves nagyfiú lett a szerelmem: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

+ kedden jog zh-t írtunk ,annyira nem érdekel a dolog :) Nem lett 1es a többi meg nem számít.

Szerdán voltunk kint Annával meg Jucival TO-n matricáért. Utána Árkádba Jucival cipőt venni. Aztán Érdek feszítő pszicho órára mentünk be -> ásítások hegye :)

Ma pedig nem megyek suliba. Okok: 1. Minek menjek be? 2. Vacakot viszem kozmetikushoz.

Ennyi voltam :) Csocsedliiiii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése