2011. március 20., vasárnap

Költözés

Mostanában többször felvetődik bennem a kérdés, hogy a barátnőimmel költöznék össze vagy a barátommal. Leszögezném , hogy nem azért mert a barátomat nem szeretem, csak nem olyan egyértelmű a válasz. Igen, szeretem és ez a két hónap különlét mg jobban segített abban, hogy erősebben érezzünk egymás iránt. De ez egy másik téma.
Tehát, nézzük a lehetőségeket:
Hogy ha a barátommal költöznék össze az melós lenne, értem ez alatt a mosást, takarítást, főzést stb. Oké persze biztos beosztanánk és Tomi is segítene ( az elején).
Bennem ez játszódik le: Végre közös otthon. Együtt főzünk, takarítunk. Aztán később akár jöhet a gyerek is, autó, kutya, macska és minden ami kötelező. Annyira jó lesz!
Átérzem Tominak az érveit és gondolkodás módját is amikor szóba jön a téma: Érdekesek vagyunk mi nők, ha a párunk vacillál akkor azt gondoljuk biztos nem szeret minket. Ha nem mennek bele, mert korainak tartják, akkor nem tervezünk vele, ez aggaszt minket és félünk, hogy komolyabb társ után kell néznünk. Sok lehetőség nincs. Saját lakás hitellel, ő lakása, anyósék, anyámék, közös albérlet. Anyagiakat és egyéb más tényezőket figyelembe véve hozzuk meg a legjobb döntést.
Aztán ha megtörtént a költözés, mindenki boldog. Persze kis idő után kezdenek megjelenni a szokásos gondok. Nincs elég nagy rend, tele a mosogató, morzsás az asztal, koszos a szőnyeg. Ez a rész, amikor kezdünk szembesülni azzal, hogy igazából mekkora egy állattal vagyunk együtt.
Mi van, ha nem Ő az igazi? Sőt, mi van, ha biztos vagyok benne? Akkor ennyi volt a szabad élet, mostantól takarítás, főzés, mosás, közös kassza? Na nee…
Összeköltözni kedvesünkkel egy igazán komoly lépés. Nem csak arról van szó, hogy tényleg meg akarjuk őt ismerni, vele lenni, hanem valóban össze akarjuk kötni az életünket. Minél többet időt vele tölteni, vele kelni, feküdni, szomorkodni, örülni, sírni, nevetni, aggódni.
Már nagyon jó lenne önállóbbnak, felelősség teljesebbnek lenni. Összebújni, azt csinálni akkor és ott ahol csak szeretnénk ( rossz aki rosszra gondol), nem figyelni másokra, nem függeni senkitől, nem kérni engedélyt- egyszóval ( vagyis öttel) - ezer jó dolog van benne.



De ott a másik oldal: a Barátnős összeköltözés. Ami nagyobb bulinak és szórakozásnak ígérkezik. Egész este pletyózás, a kanapén pop corn-t majszolva film nézés, hajfestés, köröm lakkozás, sírás, nevetés. Ó Imádnám! Azokkal a barátnőimmel költöznék össze akikkel a hétköznapokban sincs probléma ( ha lenne akkor nem lennének a barátnőim, ez logikus). Valószínűleg életem legboldogabb hónapjai/évei lennének ezek. A barátnőimmel nem érezném olyan felnőttesnek magamat. Elég öregesen hangzik a háztartás vezetés. ( Kivétel: Juci Muci Buci). És ilyenkor nem lenne rajtam a nyomás, hogy nincs vissza út.

4 megjegyzés:

  1. Uh, hát mit is mondjak? Mint az tudod, én már csak pár hónapra vagyok attól, hogy összeköltözzek a legjobb barátommal (persze nem meleg kapcsolat meg ilyenek :D), de szerintem ebben az esetben nem egyértelmű, hogy olyan eszméletlenül nagy buli a dolog. Lesznek jó pillanatok persze, de mindenkinek megvan a maga dolga, jobban előjönnek az eddig nem ismert konfliktusok.
    Ezzel csak azt akarom mondani, hogy díjazandó az önállósulási vágy és elhatározás, viszont a barátnős dolgokkal vigyázni, könnyen rámehet a jó viszony, a barátos összeköltözés, nos arról meg tudod, hogy most mit mondanék :P

    VálaszTörlés
  2. Csak elgondolkodtam, próbáltam összegezni több szempont alapján. Nem állnak már dobozokban a cuccaim. Ez a jövő zenéje. Persze tudom egyik sem állandó bulizás, max az elején. De még mindig light.osabb a barátnős összeköltözés. Bár biztos lennének nagy női hiszti rohamok :) Viki elaludna állandóan, én lennék a gonosz barátnő aki este 10re otthon akarja látni :) Susu meg mindig le enné a terítőt :) Annával asszem nem lenne gond :) Neked sok sikert amúgy :) És igen tudom mit mondanál <3

    VálaszTörlés
  3. Sőt néha elmennék vendégségbe is :P

    VálaszTörlés