2011. március 26., szombat

Nincs címe

Csend van, kint már sötét, halkan szól a zene, ég egy gyertya, az óra kattogása behallatszik a konyhából- idegesítő egy szerkezet, Vacak a fotelban alszik, Tomi dolgozik, Anyu koncerten, Apa a tupperware-osokat ( biztos nem így kell írni) vitte valahova de ő csak vájlingosoknak ( ezt se így kell írni) hívja őket :), Dani csajozik mint mindig. Az asztalon pénz - anyu megoldotta a vacsimat, rendeljek pizzát. Én pedig gondolataimmal kettesben maradtam. Néha nem rossz dolog a magány. Nem is mondanám magánynak , inkább csak idő saját magamra. Bubu macival ( el ne mondjátok neki, hogy így hívtam mindenki előtt) két naponta találkozunk és alszunk együtt ami amúgy a legjobb döntésünk volt. Tegnap volt 1 hónapja, hogy újra együtt vagyunk. Amúgy április 2.án leszünk 16 hónaposak. Úgy döntöttünk, hogy azt a 2 hónap külön létet is bele számoljuk. Igazság szerint én szeretem volna, még hozzá azért, hogy idén decemberbe legyünk 2 évesek. Az tök jó hónap :) Meg most ha valaki kérdezi akkor nem fogom neki elmagyarázni, hogy 16 hónapja jöttünk össze, de csak 14 hónaposak leszünk, mert Tomi bekattant. Felejtős! Eleget magyaráztam már így is mindenkinek.

Mellesleg nincs semmi értelme vagyis kimondott célja ennek a bejegyzésnek, csak úgy kedvem volt leírni.

Ui: 1 órával kevesebbet fogunk aludni, ez azt jelenti, hogy jön a nyár :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése