2011. március 31., csütörtök

Mélypont

Viki fejmosása közben rájöttem arra, hogy egy nagy darab KAKI vagyok! Csak olvassátok:

Kaki: "Én sem csinálok semmit, alig járok suliba , itthon nem sokat segítek, nem jelentkeztem suliba, kevés a pénzem, nincs tervem -> nagy senki szar vagyok. És ezért még jobban haraxom rád -> mert neked k*rva nagy dolog van a kezedbe. egy hatalom - a tehetség. Ha én valamiben tehetséges lennék vagy lenne hozzám kedvem megcsinálnám. És te élvezed a fotózást, jó is vagy benne, van terved. Akkor mi a rákos faszért nem szeded össze magad?"
Viki: "Kurva sokat jelent ez nekem, hogy ennyire törődsz velem és odafigyelsz, meg nagyon is jól látod, hogy mi van velem. Amúgy meg dehogy vagy te nagy senki szar. Sztem bnőim közül te vagy az egyik legönállóbb ember. Neked is meglesz mit hogyan merre, csak össze kellene ülni megbeszélni, hogy miben vagy jó meg megnézni a sulikat, hogy mihez lenne kedved, sőőt ezt meg is csinálhatnánk! "
Kaki:"csak gondold át: te vagy a fotós, kreatív, kissé elvont. Susu a szép meg az akaratos nehezen kezelhető. Anna a nagy szájú, márka mániás, cipő gyüjtő. És én?? Max aki meghallgat mindenkit és segít. Ennyi? Nem mondom, hogy rossz dolog, csak nem megyek vele sokra. Persze a barátságotok meg amit kapok szeretet az csodálatos, felbecsülhetetlen, de abból nem élek meg."
Viki: "Hát Niki basszus, főzöl, a Vacakot kurvára egyedül látod el, pl én még a macskáimat sem vagyok képes ellátni :D Plussz ott van az is, hogy hogy ne segítenél otthon, hát most is anyudéknak kölcsönadtál, te intézted a netet, minden ilyen dolgot te intézel. Anyudat is befizetted fodrászhoz, annyira örült ám neki, mikor megdicsértem mondta is, hogy te miattad mehetett el :) Szóval iggen sztem te nagyon is önálló vagy.Plusz bárki gondolhat bármit rólad te szarod le, mert tudod ki vagy, ez is nagyon nagy előny! "
Kaki: "Igen mert nekem a család meg a barátok az elsők. Mondjuk azt, hogy jószívű vagyok azokkal akiket szeretek. De faszt vagyok önálló, egy szendvicset is lusta vagyok megcsinálni ha itthon van anya. Basszok elmenni meló diákba is h legalább 1-2 napot tudjak melózni, főleg most h ennyire keveset járunk, faszán megszedhetném magam. De nem , szóval én sem vagyok jobb nálad, nem erről van szó. Csak én ülők itthon álmodozok de nem lépek előre én sem. Pedig megtehetném. Ijesztő! és egyre többször érzem magam SENKINEK ÉS SZARNAK!!! "
Viki: "Okké akkor egyezzünk meg baszogatni fogjuk egymást, hogy mindenki csinálja a dolgát :) Egyikünk se szar és senki! Hanem mi valakik vagyunk basszus :D "

Ha valakinek nem esett volna le a Kaki én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése