2011. február 13., vasárnap

Magamnak csináltam

"Van valami, amit jó, ha nem felejtünk el, mikor a feje tetejére fordul a világ. Eljő a reggel és az élet megy tovább. Összeszedjük magunkat és elmegyünk vásárolni, újrakezdjük szerelmi életünket, vagy visszamegyünk dolgozni. Ne felejtsük el, hogy mindig minden jóra fordul."

Ezt egy újra átsírt éjszaka után, amiről megint én tehetek... Mindig magamnak csinálom a bajt. Igen beszéltem vele, bár ő írt rám de nem kellett volna visszaírnom. A beszélgetés több, mint 2 órásra sikeredett és jól esett, kivétel az utolsó rész amikor arról esett szó, hogy neki mennyi mindent lekellet nyelnie gondolva közbe arra, hogy a legjobb barátjával voltam.... Őszinteség az nincs vagyis nem volt soha. Minek áll neki az ember egy kapcsolatnak amikor valami zavarja?! Amikor megakartam vele beszélni a dolgokat, akkor mindig azt mondta, hogy nem zavarja és ne beszéljünk róla. Úgy tűnt az egész mintha én fél év után jelentettem volna be, pedig ő már az elején tudta és hazudott....na mindegy... ez egy SEGG. De azért fáj, mert nem vagyunk együtt és mg így is én vagyok a szemét, hát ez vicc...pff. Rosszul esik még mindig, főleg hogy úgy lettem beállítva mint valami K.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése