2011. február 13., vasárnap

Újra jól mert rájöttem a dolgokra

A "felnőttes válasz" kiosztásos levelem után:

"igazad van nem kell már azon rágódni, de nem is basztatás képpen mondtam tegnap csak beszélgettünk és kijött belőlem.Az meg hogy nem értelek meg ez hülyeség...mert igen is megértelek tudom én...nem lovagolok már ilyen dolgokon.Még csak annyit hogy nem lett volna semmi gond az egész kapcsolattal ha nem csinálod úgy a dolgokat...tudod nekem is vannak érzéseim,mert emberből vagyok hiába vagyok paraszt!De modnom teljesen igazad van felejtsük ezt el beszélgessünk csak hogy mivan meg mi hogyan...:D kelll is a kapcsolat tartás! na pusz"

Legalább rájöttem, hogy nem miattam lett vége, hanem azért mert bármit mondok ha jó ha rossz a következő lépése a támadás volt és a rákontrázás...Szóval kijelenhettem, hogy újra JÓL vagyok és nyugodt. Nekem nem kell egy ilyen pasi, sem a véleménye és a gyerekes érzései.

2 megjegyzés: