2011. február 12., szombat

Mi történik ?!

Azt hittem túl vagyok a dolgokon, a rossz napokon, a fájdalmon.... Már lassan 2 hónapja, hogy szabad vagyok ( még mindig nem barátkoztam meg a szingli kifejezéssel). És leszámítva az előző 2-3 napot minden rendben volt. Előfordult, hogy napokon keresztül nem jutott eszembe az exem vagyis ha eszembe is jutott akkor sem az az érzés tört rám hogy hiányzik és szeretném ha mellettem lenne. Na igen ez volt hetekig, de ahogy már előbb is írtam 2-3 napja megint rám tört a nem is tudom, minek nevezem érzés.... talán hiány?! Nem tudom mi ez, de örülnék neki ha nagyon gyorsan túl lennék ezen a fájdalmas és egész nap fejembe duruzsoló érzésen.... Mi a fene történik már megint? Nem akarom, komolyan nem, nincs értelme, jól tudom hogy Vége...akkor meg minek van a fejembe, a szívembe ?! ÓóÓ Saját magammal viaskodom, hihetetlen.... NEM NEM NEM akkor sem írok neki, hogy hogy van? Minek?! Felesleges, hogy lezavarjunk egy : köszönöm jól, semmi extra, és veled, én is jól vagyok, na az jó- beszélgetést. Mi lesz ennek a vége....

4 megjegyzés:

  1. NEM, NEM, NEM. Elmegyünk inni vmikor és megbeszéljük ezt, mert ez így nem maradhat, NEM engedhetem meg!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez csak ilyen 2-3 napos hülyeség...majd elmúlik. De a sörözés bármikor jöhet ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Mivel most már látom, hogy jól vagy ezért nem aggódom annyira :) de a sört adom én is, meg csörr ha ilyen van aztán telózunk egyet!

    VálaszTörlés