2011. február 6., vasárnap

Séta

A hétvége nagyon jól telt, bár nem voltam sehol és nem vittem véghez semmi nagy dolgot. De a jó idő és Susuval való levelezésem nagyon jó kedvre derített :)
Végre hosszú sétára indultunk Vacakkal , ugyanis eddig a hideg miatt csak 10-15 percre mentünk ki. Tegnap és ma pedig majdnem 1 órára sétánként. Sok kis szépséggel találkoztunk út közben, köztük volt Vacak fogaira való kis hölgyike és az enyémekre való helyes gazdi fiú :) Találkoztunk közös életünkbe először: Vacak babánál kisebb kutyával, aki hófehér volt és hát az én kis rossz csontomnak mindenképpen rákellet tennie sáros tappancsait udvarlás gyanánt :) Olyan helyes volt, megvolt teljesen szeppenve , hogy léteznek nála is kisebb kutyák, hirtelen nem tudta hova rakni a dolgokat.
Amúgy a séta jót tesz mindenkinek, régen mielőtt kis manómat megkaptam volt, hogy éjjel rám jött és elmentem sétálni, bedugtam a fülest és csak mentem. Kiszellőztettem kis kobakom. Azt hiszem ez olyan, mint amikor valaki elmegy kocsikázni cél nélkül hát nekem kocsi híján maradnak "kecses" lábaim :) Nem rossz dolog és ha jól emlékszem ezt még anno Szőke barátosném ajánlotta egy szerelmi csalódás miatt. Nekem bejött és meg is tartottam e jó szokásomat. Most pedig kötelező úgymond a kis szerelmem miatt.
A kedvem jó bár holnap nagyon nem szeretném megint az iskola padot koptatni... Tudom, tudom két hete még annyira untam magam, hogy azt hangoztattam csak menjünk már suliba.... De az elmúlt hét annyira jóra és sűrűre sikerült programokban, hogy NEM NEM NEM akarok bemenni holnap. Igen jól mondod...nekem semmi sem jó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése