2011. február 4., péntek

Meglepiiii

Tegnap volt Annus barátném szülinapja, nem is akárhányadik :) Ő is elérte a mágikus dupla X-et :)

Nagy készülődés előzte meg ezt a nagy napot, már egy hete szervezkedünk a háttérbe, nagy titokba, hogy ki mikor ér rá és milyen ajándék ötletek vannak, mit vigyünk, vegyünk stb. Csütörtökön kora délután útnak indultunk és megvettük az ajándékokat: Muffinos receptkönyv, Micimackós Boldog Szülinapos párna. Ezek is nagy fejtörést okoztak nekünk, mivel mindenképpen valami New York-os dolgot szeretünk volna venni, de Győrbe lehetetlen bármi hasonlót találni pedig mi igazán megpróbáltuk. De szerintem Anna ezeknek is nagyon örült. Meg még kapott Juci Muci sütötte tortát is, amihez vettünk Micimackós tányért és Mc'Donald-os villákat :) Na meg egy aranyos képeslapot :) És Zsoc Moc meglepte Annát a kedvenc édességeivel :) És hát Juci Muci és Zsoc Moc és maguk voltak a meglepetések,mivel velük nem számolt Anna. Meg azzal sem, hogy 1 órával előbb beállítok érte és lerángatom a bohéma, hogy szomjas vagyok :) Ő pedig meglepődött, hogy Húúúú ezek is itt vannak :) Ja és lufikat is raktunk ki bohémba a hangulat kedvéért :) Szerintem jól sikerült az összejövetel, én nagyon jól éreztem magam.

Boldog 20. Születésnapot Manó :)

2 megjegyzés: