2011. január 9., vasárnap

Álmodozás

Minden este elalvás előtt szép dolgokra próbálok gondolni. Már 10 éve így teszek. Régen az Öreg utcában, ahol ezelőtt laktunk mindig arról álmodoztam, azt képzeltem el, hogy lesz egy külön szobám. És lám lett :) Szép is lenne 20 évesen a tesómmal egy szobába...Bár neki kifejezetten jó volt, mivel helyette is én takarítottam.
Az elmúlt hetekben pedig kifejezetten fontos hogy szép gondolatokkal lekössem magam és álomba ringassam fáradt testemet. Nehezen megy az alvás, nagyon nehezen, nem tudok kikapcsolni, összevissza dobálom magamat, óránként megébredek, körül nézek sehol senki... Nehéz hozzá szoknom.
Vacak pedig 7 és 8 között már ugrál rajtam és kelteget, így kezdődik a nap. Amit amúgy nem bánok, olyan jó érzés úgy felébredni, hogy egy kis szőrgombóc alig várja hogy megölelgesd, megpuszilgasd és jó reggelt kívánj neki. De van ,hogy próbálom vissza altatni simogatással, csak még 10 perc Vacak... :)
Mostanában a jövőmről álmodozom egy új szerelemről: helyes, izmos van tetkója, idősebb nálam, van kocsija és lakása, szereti a kutyákat és pl. lehetne neki egy kislány yorkija...telhetetlen vagyok mi? De hát erről szólnak az álmok... Ha azt képzelném el, milyen lesz valójában a jövőm az elég elszomorító... mert azt úgy hívjuk Valóság! Szeretném a jogsit is lerakni, valahol melózni és pénz gyűjteni, hogy eltudjak költözni...nem menekülésből az önállóság miatt, hogy mindenkinek megmutassam én is eltudok érni valamit az életemben... Szeretnék fogyni is és kellenek új ruhák amitől jobban érzem magam. Egy újabb tetkó is a szemem előtt lebeg...de ezen még sokat kell gondolkodnom. Nem utolsó sorban pedig nagyon szeretném ha a barátnőimmel még többet tudnék találkozni, kiemelve Susuellával :) mert sajnos rá az elmúlt hónapokban nem volt annyi időm amennyit megérdemelt volna. De ez is változni fog, hiszen Szőke Szerdát tartunk mostantól vele :)
Ha nem is teljesül minden álmom...a legfontosabbak a barátnők, Vacak és a család. Mert ha ők vannak, akkor minden sokkal jobb !!

1 megjegyzés: