2011. január 24., hétfő

Most mi lesz?

Jó kérdés! Eddig Anglia volt a kiút, az új cél a nem valami fényes jelenlegi állapotomban. De jobban belegondolva azt hiszem ez is csak egy úgymond fellángolás volt. Fenébe... Pedig akartam, és lehet mennem is kellene de áááááááá. Mindent itt hagyni?! Most ott tart a helyzet, hogy Patti válaszát várom, hogy lesz-e hely. Ha lesz akkor nagy gondban vagyok. Lehet, hogy soha nem lesz még egy ilyen alkalom, hiszen most nincs kapcsolatom, se gyerekem, se házam. Most lenne jó menni. Hangsúlyozom a lenne szócskát.

Aztán a másik ami nagy fejtörést okoz a hazugság, elmondhatom, hogy profi szintre fejlesztettem a hazudozást...nem valami szép dolog. Ez az állandó kamu, hogy megbántsam Tomit ez valami extra szánalmas...És a legdurvább, hogy kezdem néha én is elhinni, hogy van valakim...beteg vagyok. Susu szerint ez tök jó, mert legalább addig se gondolok Tomira. Végülis...Csak a végén befogok kattani, tiniként se találtam ki barátot magamnak. Vicc az egész komolyan mondom. De nem tudom, hogyan szálljak ki...nagy szarba vagyok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése