2011. január 13., csütörtök

Voltam én is már....

"Voltam én is fent és lent, Barát, ellenség. Velem is volt olyan, hogy elkéstem: A hajóm elment rég.
Volt utam, mely eltévedt, És jártam zsákutcát, Nekem is volt a társam zaj, és csend s a kaput rám csukták....
Az ég kék, a fű zöld, Nincs térkép, ne bűvöld! Csak út van sehol a cél.
Az ég kék, a fű zöld, Ne tépd szét ne gyűlöld! Ha baj van, vigyen a szél.
Éltem én is álmokban, Hittem szépet, jót, Aztán az ördög jobbján táncoltam: Az tüzes méreg volt...."


Az első mondat igazán tetszik, természetesen Hooligans számról van szó ( Volt és lesz ) mi másról :)
Szóval ezt az egy mondatot tovább gondolva elég sok minden voltam már én is, sok helyzetben, jókor rosszkor, szuper pillanatokban és nem valami kellemesekben, jó barátokkal, rossz akarókkal, ismeretlenekkel, családtagokkal.

Voltam én is már: a legjobb gyerek és a legrosszabb kis ördög fióka, a legszebb baba és a kicsit érdekes fejformájú :) , voltam apa és anya kedvence, voltam a család szégyene, voltam ügyes nagylány az oviban és hisztis anyám asszony katonája, voltam első és utolsó az iskolában ( torna sorban mindig első :) ), voltam céltudatos és elveszett a Világban, voltam jó és rossz gazdi, voltam legjobb barátnő és a legrosszabb, voltam hős szerelmes, voltam szakító fél és voltam az akivel szakítanak, hagytam el barátokat és engem is elhagytak, voltam lány létemre a legbalhésabb, voltam én a legcsöndesebb és a leghangosabb, voltam szép és csúnya, voltam boldog és szomorú, voltam szerelmes és csalódott, voltam szeretetre éhező, voltam büszke magamra és sokszor szégyelltem is magamat, voltam utazó és haza térő, voltam vicces és nevetséges, voltam szánalmas és irigylésre méltó, voltam sikeres és sikertelen, voltam álmodozó és racionalista, voltam pozitív és negatív, volt amikor nagyon fájt és volt amikor egyáltalán nem, volt amikor akartam és volt amikor nem, volt amikor szerettem és volt amikor gyűlöltem, volt amikor lángoltam és volt amikor lenyugodtam.....

És még mennyi minden voltam, vagyok és leszek.....

1 megjegyzés: