2011. január 21., péntek

Csak rajtad áll

Úgy döntöttem , hogy mivel még csak január havában járunk nem késtem el leírni az idei céljaimat, terveimet, amelyeket remélem teljesíteni tudok, ha nem is az összeset, mert az életemet nem mindig tudom irányítani...főleg nem ezt a kibeba*ott szívemet nem tudom és valójában soha nem is tudtam vezérelni. De reméljük a legjobbakat, mert úgy hallottam, hogy ha leírom őket akkor nagyobb az esély rá hogy valóra is fognak válni az álmaim, terveim :) Így legyen ! ( Ámen)
Álmaimból, szívemből, lelkemből gyűjtöm most össze a kívánságaimat....

1. Irány Anglia
2. Nyelv vizsga ( ez csak akkor ha az 1. bejön )
3. Külön lakás, mármint albérlet
4. Meló
5. Suli
6. Sokat szeretnék a barátnőimmel és barátaimmal lenni
7. Szerelem ( azt hiszem ezt nem kell részleteznem)
8. Lelki béke: most komolyan :) Nem gondoltam eddig bele, de tényleg nagyon fontos.
9. Család szeretete és Vacak babáé
10. Jogsi
Ilyen egészség boldogság szerintem alapvető...

Úgy nagyjából ennyi, nem tudom, hogy ezt most jól csinálom-e mármint részleteznem kell-e őket de nekem most jelenleg ennyi elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése