2011. január 10., hétfő

A mai nap

Egy normális egyetemista, ha meghallja azt, hogy hétfőn három vizsga vár rá azonnal el is ájul. De hát nem normális egyetemista révén én annyira nem féltem. Na jó valljuk be ha ma szociológia, jog és pszichológia lett volna biztos én is összeomlok. De szerencsémre nem így történt, ma Koloszár papa vizsgái voltak és informatika. Az első két reggeli vizsgára 5 kaptam, hála a Kiss Jánosos interjúnak, amúgy elvileg az órai jelenlét alapján is megkellet volna kapnom a jelest. De valami miatt ez az ígéret elfelejtődött elég gyorsan. Meg is lepődtem. Viszont kaptam egy kedves megjegyzést: " ha majd 10 év múlva a helyemen ülsz". Ez jól esett Tamástól, bár esély rá 0, de legalább ő így gondolja vagy nem tudott mást mondani :) Utána mivel volt egy csomó időnk a délutáni vizsgáig felmentünk Juci Buci Mucihoz kávézni vagyis inkább mézes pálinkázni :) Nagyon jó volt Juciéknál, ott volt a kemény mag : Anna, Viki, Zsoca természetesen a házigazda Juci és szerény személyem :) Az informatika vizsga pedig egy vicc volt, már mint nem a feladatok, mert azok elég komolyak és nehezek voltak, hanem a tanci néni , annyira nem figyelt ránk pedig kellett volna... Na mindegy, ennyi volt röviden a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése