2011. január 14., péntek

Eltévedés

Na mondtam :) Ide is tévedtem.
Egyik este séta közben, találkoztunk Gusztival ( Vacak haverja ) és a gazdijával. Nem tudom, hogy hívják, de mesélte, hogy éppen aznap látta, hogy egy yorkit keresnek, mert elszökött- hajtotta a vére. És most már harmadszorra keresik, nem lehetnek csórók ha 50 ezret ajánlanak fel a megtalálónak. Kanyarodjunk vissza az én gondomra... hogy szökhet el egy szobakutya? Mármint Vacaknak esélye se lenne, még ha akarna sem elszökni. Jó persze biztos nem direkt engedik szélnek, na de felelősséggel tartozunk az állatainkért. Remélem nálunk ilyen soha nem fog előfordulni.
Mondtam is nagyképűen, hogy ha Vacak elszökne biztos haza találna, mert amikor sétálunk tudja az utat, hogy na most erre fordulunk itt meg arra. Csak az autók jelentenének gondot, mert nem néz körül.
Erre kaptam egy hideg vizes zuhanyt, felvilágosítottak, hogy a kistestű kutyák, főleg a szoba kutyák nem találnak haza. Na de miért nem? Míg egy németjuhászt leraksz a falu másik végébe haza talál, addig pl. egy yorki az utca végéről sem. Ez azért van mert ők nem tudnak nagy teret behatárolni.
Ittenem... nagyon kell vigyáznom a kis manóra. El ne szökjön. Bár eddig is nagyon figyeltem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése