2011. január 13., csütörtök

Hős Klau :)

Tegnap kaptam egy telefon hívást Bohémozás közben Vicától, hogy Klau tesi óra közben rosszul esett és eltört a csuklója. Bementem a kórházba..
Vica már nagyon várt, amennyire félti a gyerekeit felkészültem a legrosszabb lelkiállapotára és aggódásra a szemében. Meglepődve láttam hogy nagyon összeszedte magát.
Akkor már csak a Dia van hátra, szerencsére nem nyílt törésről volt szó, így a látvány a feldagadással kifújt. Klaudia 11 éves és lány létére olyan hősiesen tűrte az egész napot, egy szava, könnycseppje sem volt egész nap. Még a suliba sem sírt, műtét után sem. Kicsit bepárosodott viszont a szeme amikor apukája beért a kórházba. Legnagyobb problémája az volt, hogy bent kell maradnia és ezért nem látja a Dr. House-t és nem ehetett, ihatott egész nap semmit még műtét után 2 órával sem. Én sem ittam előtte, de amikor este haza értem kiittam a csapot. Nem tudom elmondani , hogy mennyire büszke vagyok a Klaudiára hogy olyan ügyes, okos, nagylány volt. Imádom ezt a kis csajt!

Én biztos nem bírtam volna ilyen nagylányosan ki, ahhoz képest hogy 20 éves múltam én 100%, hogy hisztiztem volna és úgy be lettem volna szarva a műtéttől, hogy az valami hihetetlen...

Ma reggel 9kor hívott a Vica, hogy már otthon vannak, átkötötték neki a gipszet és hétfőn már mehet suliba is, kedden meg mennek vissza ellenőrzésre. Dia szerintem egész nap a gép előtt fog ülni és válaszolgat a levelekre amiket barátnőitől kapott.

Ui: A szag ami a kórházban van az valami szörnyű, az ablakok szerintem nem voltak még soha nyitva, a szellőztetés nem ismert fogalom. A fertőtlenítő szag és a radiátorok ontottam meleg összekeveredve még azokat is megizzasztja akiknek semmi bajuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése