2011. január 29., szombat

Annás este :)

Tegnap este Annus barátnőmnél aludtam, tartottunk egy nosztalgia, barátnős estet. Nem kimondottan szabványos csajos est volt, bár a haj festés megvolt ( és nem lett narancssárga a hajam, sőt ilyen arany színű lett ami nagyon tetszik, elégedett vagyok az új fodrászommal ) de a bravo girl ( van még egyáltalán olyan újság?! ) és köröm festés kimaradt :) Hála a Jó Égnek!
Ezek helyett: söröztünk, chipseztünk, pop corn-t majszoltunk, Family Guy-t néztünk, kártyáztunk ( aminek az eredményét nem teszem közé :) na jó 9:7 lett és nem az én javamra) és ami a legfontosabb eszméletlenül sokat beszélgetünk. Na ésssss nem dőltem ki este 8kor :) Pontosan nem tudom meddig maradtunk fel, de elég sokáig sikerült eldumálnunk az időt, főleg a mi korunkhoz képest :) Olyan jól éreztem magamat, hogy az valami hihetetlen, komolyan. Még egy pont a szingliségnek és a szabadságnak :) Na meg kivételesen nem azon törtük a buksinkat, hogy mi a bűnbánatot csinálunk a jövőbe. A téma főleg a volt pasik voltak, a gimis ökörségeink. ( Nem egyszer tört ránk a röhögő görcs. )Meg minden ami a eszünkbe jutott hirtelen.
Reggel pedig sikerült elaludnom, nem jól állítottam be az ébresztőt, de no panic Öcsi megvárt és -12 fokban indultunk Komáromba.

Köszi csajszi :)

2 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon über szuper király este volt!:):) remélem megismételjük!!! imádlak<3

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem :) Köszönöm az estét :) Fenomenális volt !!

    VálaszTörlés