2011. január 28., péntek

Személyiségem

Tipikusan egy olyan lány, egy olyan személyiség vagyok akinek ezer kérdése van és ezer válasza. Mivel a csillagjegyem ikrek ezért szerintem bennem öten vagy hatan veszekednek egy időben és teszik fel a jobbnál jobb kérdéseiket, amivel jól összekevernek. Jó ez így? Mit csináljak? Mikor? Hogyan? és így tovább. Ezért van annyi kérdés bennem és ezért közelítek meg egy problémát millió oldalról. Na meg hát hajlamos vagyok rá, hogy mindenkiben a jót látom még ha nincs is benne, én bele képzelem. Ez nem valami jó tulajdonságom, de nem tudok rajta változtatni. Emiatt estem sokszor pofára, ó hát ő nem bunkó csak még nem tud kedves lenni, ő nem úgy gondolta csak rosszul fejezi ki magát, ő gondoskodó csak még nem jött rá hogyan tegye. Veszélyes dolgok ezek...
Ha megkérne valaki hogy, meséljem el milyen személyiségem van, melyek a jó és rossz tulajdonságaim a saját meglátásom alapján. Mindenképpen elmondanám, hogy legtöbbször vicces és bolondos vagyok, mindenkit próbálok jó kedvre deríteni ha fáj neki valami. Tudom ez az utóbbi időben nem éppen a fő jellemző vonásom, de mindenkinek vannak mélypontjai. Amiből szerencsére gyorsan haladok kifelé. Azt hiszem , hogy nem sokan mondanának ellent arra a kijelentésemre hogy gondoskodó vagyok és nagyon sok szeretetet adok másoknak. Amit amúgy én is iszonyúan igényelek. Nekem ha valaki azt mondja Szeretlek az olyan mintha több napon keresztül folyamatosan dicsérne. Én így nőttem fel, hogy a családomban sokszor mondják egymásnak az emberek, hogy szeretlek. Jó tulajdonságom talán az még, hogy nagyon imádom a családomat, barátnőimet. És mindig próbálok mellettük lenni, fogni a kezüket. Ahogy ők is teszik velem.
De nem fényezni akarom magamat, mert vannak rossz tulajdonságaim is dögivel.
Néha nagyon naiv vagyok, gyorsan leszek hisztis, iszonyú lelkis vagyok, csúnyán beszélek akár egy kocsis :) Aputól örököltem...a gének :) nem ám, apa nem is beszél csúnyán. Ez nem jött össze :) Fenébe ( na már megint látjátok ?! ).
Azok aki ismernek biztos tudnának még a rosszhoz és remélem a jóhoz is mondani tulajdonságokat, de így hirtelen nekem ennyi jutott eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése