2011. január 25., kedd

Pásztor Danival álmodtam :)

Este álmodtam és emlékszem is rá :)
Az abdai suliba voltunk valami filmet néztünk és ott volt a Juhász Dani ( első szerelem ).
Aztán amikor vége lett akkor átmentem mamáékhoz, felültem a biciklire és körbe körbe bicoztam az utcán. Dani meg pont jött és akkor bement a mamáék szomszédjába én is oda tekertem aztán kijött és a nyakába ugrottam , ölelkeztünk össze vissza. Nagyon nagyon jó érzés volt. Örültünk egymásnak, a Dani amúgy vékonyabb volt és kockás ingbe volt, de olyan hmmm ingbe :) Bementünk a házba és beszélgetünk, arra nem emlékszem, hogy miről. Utána megkértem menjünk ki mert ráakarok gyújtani, lementünk a lépcsőn és hirtelen megcsókoltam és a szemébe néztem meg pörögtünk. Érdekes volt, kár, hogy arra nem emlékszem, hogy csókol :) De biztos jól :) Sétáltunk még egy kicsit és hirtelen minden teli volt szúnyoggal, befutottunk a házba és eszembe jutott, hogy hol a Vacak. Papa meg kiabált, hogy a fürdőszobába. Befutottam papa állt a kád mellett és engedte a vizet, már teli volt a kád. Kérdeztem, hogy hol a Vacak, nem válaszolt csak nézte a vizet. Akkor elkezdtem nyúlkálni a vízbe, mert fekete volt és kihúztam a Vacakot, aki nem lélegzet elkezdtem lélegeztetni meg szív masszás és üvöltöttem, hogy hívja a Preisz-t aki nem is állatdoki, hanem az abdai háziorvos. De aztán Vacak jól lett, kinyitotta a kicsi szemét. Hirtelen váltott a kép és a Dani mellett ültem a kanapén, éppen valamit olvasott aztán mondtam neki, hogy mennie kellene meg nem akarom feltartani és nem akarok balhét a barátnőjével. Kikísértem és megint csókolóztunk... és sajnos felébredtem :( A pólóm tiszta víz volt.
Reggel pedig megnéztem az interneten az álomfejtő könyvet és ezeket találtam:

cigaretta
Érdekes, hogy dohányzó ember álmában szinte soha nem fordul elő, de ha mégis valószínűleg le fogsz szokni róla.

csók
Általában önmagáért beszélő álom.

életveszély
Olyan dolgokat művelsz, amikkel magad sem értesz egyet. Rossz a lelkiismereted.

fürdőszoba
Minél kisebb, annál kevesebb titok, rejtett szenvedély.

ing
Könnyű szerelem, idill, amit nem tudsz titokban tartani

kutya
Hűség, de átvitt értelemben hűség, kitartás egy rossz elképzelés mellett; nehezen felejtesz, és hajlasz a rosszra inkább visszaemlékezni, mint a jóra.

nagymama, nagypapa
Látni őket vagy beszélni velük: jószerencse, egy terved sikerül.

ölelkezés
Ha barátinak már éppen nem mondható, de még nem is egyértelmű szeretkezés: ha mást látsz így: kínzó és kielégítetlen kíváncsiság; bármennyit tudsz másokról, bármennyire is szeretnek, mindig háttérbe szorítottnak érzed magad. Ha Te ölelkezel: nem engedsz utat valamely érzésednek; félrevezeted magad.

pikáns álom
Irigylésre méltó szerencse.

régi ismerős, barát
Ha szép emlékek fűznek hozzá és rég nem találkoztál vele, nosza rajta keresd fel

segélykérés, segélykiáltás
Beleavatkoztál egy olyan dologba, amihez nincs közöd.

szem
Gyanakvás, bizalmatlanság; önmagadnak tulajdonított túlzott jelentőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése