2011. január 21., péntek

Röviden ez történt a héten

Kicsit lemaradtam a blogolással. Attól az 1-2 embertől aki olvassa bocsika :)
A héten szegény drága gépem, úgy gondolta kikapcsolja magát és elmegy nyaralni. Jól rám is ijesztett a szemét. De tegnap végre sikerült Annus Manusnak megcsinálnia. Én biztos nem tudtam volna, de hát aki számítógép zseni az számítógép zseni :) Nagyon ért hozzá, még van rajta mit javítani mármint nem Annán hanem a gépemen, de megy és ez a lényeg, többet nagyon nem is várok ettől a bádog doboztól.
Viki is kijött tegnap fotózni, hát ez most még érdekesebb lett, mint a múltkori, most 1-2 ruhadarab is lekerült :) Na de majd úgyis rakok fel ide is képeket, amiket amúgy már megint úgy várok mint a karácsonyt ( nem a legutóbbit, hanem pl. ami 2 évvel ezelőtt volt ).
Aztán a héten befejeztem az összes vizsgát is, mind a 18 szenvedésen túl vagyok, már csak egy tantárgy eredményét várom. Na arra igazán kíváncsi leszek...Tördelés...Tupi...Pff...ennyi a hozzá szólásom :)
Szóval hátra dőlhetek nem mintha eddig nagyon szenvedtem volna, nem tanultam annyit de annál többet idegesítettem magamat a vizsgákon, tanárokon és így tovább...
Aztán a héten megvolt az első ( tegnap pedig sajna a második) beszélgetésem az ex barátommal, nem is tudok rá sok mindent mondani csak annyit hogy elakarok menni innen messzire. Igen menekülők, ez van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése