2011. január 8., szombat

"fény az alagút végén"

A héten a tanulásé volt a főszerep. Vasárnap óta idegesített a tudat, hogy már elvagyok késve és nem tudok két vizsga anyagot is megtanulni de én halasztgattam egyik napról a másikra. Majd eljött a csütörtök és olyan pánik volt rajtam. Még soha nem volt olyan vizsgám amelyikre ennyire nem tanultam , mint a pszichológiára...biztos voltam benne, hogy pótvizsga lesz belőle. De akkora mázlim volt, hogy 3 kaptam. Szociológiából pedig nagy meglepetésemre 4.
Természetesen itt nincs vége a történetnek, még vár rám 3 vizsga: informatika, angol, filozófia. Legalább már látom a "fényt az alagút végén" :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is hármas lett a pszichó...a befektetett energiát tekintve tökéletes, egyébként meg szar... pápá ösztöndíj :S

    VálaszTörlés
  2. Detto...Pedig ez az utolsó félév amikor kaphattunk volna...

    VálaszTörlés