2010. december 27., hétfő

Abdai Karácsony (2010.12.25)

Nyüzsgés,sok ember,hangzavar,poharak koccanása,nevetés,rántott hús,Imi házi pálinkája, gyerek kacagás: így jellemezhető a karácsony mamáéknál :)
A létszám hmmm mennyi is őőő....24 fő kicsik nagyon idősek egyaránt :)
Nagyon szeretem ezeket az összejöveteleket Abdán. Pezsgős pohárral áll mindenki ( aki elmúlt 18 ) és beszélget valakivel, majd tovább áll és mással kezd beszélgetni. Mindenki próbál mindenkivel foglalkozni és megtudni minél többet. Én metaxa után sokkal jobban éreztem magam, de a Kis Petit nem lehet überelni :) Mindenki aranyos volt, megkérdezték hogy vagyok ( gyorsan terjed a hír a szakításunkról, köszi Tündi :) ) és próbáltak felnőttes és használható tanácsokat adni. A legjobbat Dudu adta aki emlékeztetett rá, hogy mennyi barátja volt a Norbi előtt és most nézek rá milyen boldog! ( na jó ez tényleg így van, Dudu pasijai akikre emlékszem: az egyik alkesz volt de rendesen, a másikat ő tartotta el, a harmadik meg nyálas volt ) Most pedig 1 éve már, hogy feleség :)
Csak összejött neki, akkor nekem is!
Amúgy Vicáéknál szilveszterezek, mondta Attca, hogy kérdezni akarta de biztos volt benne, hogy nem akarok sehova elmenni. Hát nem is akarok bulizni valahol tömegbe ismeretlenekkel. de ők mások: ők a 2.családom!!! Csak sajnos Vacakot nem vihetem magammal...nehéz lesz nélküle...amióta megvan ( 7 hónapja, nem aludtunk még külön). ezt akinek nincs kutyája vagy macskája az meg se próbálja megérteni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése