2010. december 23., csütörtök

Akkor is ha fáj

Eldöntöttem akkor is szép és boldog Karácsonyom lesz!! Vacak babával és a családommal szépen körbe álljuk a fát és ajándékozunk, arra fogok gondolni hogy mennyire szeretem a családomat és mennyire jó, hogy vannak nekem! Annyi mindenek lehet örülni, na ne már, hogy én meg szomorkodjak az év legszebb ünnepén amire annyira készültem és vártam mint egy kisgyerek :) 25.én pedig megyünk Komáromba ahol aztán nem szabad szomorúnak lenni, Cilára is gondolnom kell, akinek ez lesz az első karácsonya a Mami nélkül. Neki igazán nehéz lesz, nem fogom magamat sajnálni. Szükség van rám és a hülyeségeimre! Aztán délután amikor az egész family összegyűl Abdán akkor indul a buliii és az ivászat :) Szilveszterkor pedig szerintem Börcsön leszek és azokkal ünneplem az ÚjÉvet akik biztos, hogy soha nem fordítanak nekem hátat és egész évben fogják a kezem :) Mint eddig is! Na meg ma megyek be Győrbe csajokkal karácsonyozni, alig várom, annyira szükségem van most rájuk, hogy csak naaaa :) Asszem ennyi, de lehet , hogy 10 perc múlva megint eszembe jut valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése