2010. december 30., csütörtök

Na, ez jelenti a fejlettséget!

Amikor egy lány a fiúnak, aki tetszik neki, olyan kérdést tesz fel, hogy „te, téged hányszor szívattak meg a csajok? Ilyenkor te voltál a hunyó vagy a másik volt veled szemét?" Az ezek után következő válaszból meg lehet állapítani, hogy a másik ember érett személyiség-e vagy sem. Azt kell nézni, hogy a váratlan, gyors kérdésekre milyen gyorsak a MEGFELELŐ válaszok. Ha ilyenkor a másik zavartan lenéz, vagy kényszeredetten mosolyog, az azt jelenti, hogy az ezzel kapcsolatos dolgokat ő bizony nem tette a helyére. Életünk során valójában
mindannyiunkat megszívattak így vagy úgy a másik nem képviselői... Ha ezzel kapcsolatosan én nem rendeztem le egy csomó mindent, hogy én miért hagytam magam, miért csinálok ebből még mindig hiúsági problémát, mién féltem szembenézni a jelekkel, miért voltam befolyásolható, miért kerestem a kifogásokat, miért makacskodtam, akkor az ilyen kérdésekre a válasz tele van indulattal a másik irányában.

Ha ilyenkor valaki elkezd hebegni-habogni, vagy kurva anyázza a másikat, akkor ez kristálytiszta jelzés a csaj számára, hogy a pasi mennyire nem fejlett emocionális szempontból. Aki azonban ezeket a kérdéseket a megfelelő helyre pakolta, az nyugodtan így válaszol: „Figyelj, jó a kérdésed, mert bizony sokszor, megszívattak. Ilyenkor haragudtam is rájuk, szidtam őket. De rájöttem arra, hogy nem ők voltak a szemetek, hanem én nem vettem észre az intő jeleket. Ott voltak az orrom előtt, és azért nem vettem észre, mert én nem akartam észrevenni. Ha észrevettem volna, akkor változtatok ebben meg ebben, és akkor lehet, hogy az a kapcsolat nem megy tönkre, De így nagyon sokat tanultam mindebből!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése