2010. december 31., péntek

Fotózás

Nagyon nagyon jól éreztem magam tegnap, amikor itt volt barátosném Viktória :) Ő készítette a képeket rólam. Nem gondoltam , hogy ennyire fogom élvezni. Azt hittem pánikba leszek és nem is lesznek jó képek rólam. Erre ?! még nekem is tetszenek., pedig nincs is ki a mellem :) Na szóval hihetetlenül komoly volt. Velem foglalkoztak: sminkeltek, öltöztettek, utasítottak. ÁááÁÁ szuper volt. Ha helyesebb lennék és jobb alakom lenne stb. akkor biztos modell szeretnék lenni. Annyira ó kedvem volt tőle és minden mást elfelejtettem, kikapcsoltam. Nagyon nagy szükségem volt erre most. És még lesz folytatás is :) Viki meg hát fenomenális és tényleg nagyon nagyon ügyes!! Büszke vagyok rá, de nagyon. Még belőlem is tudott jót kihozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése