2010. december 11., szombat

Ezért már megérte jelentkezni a pályázatra

Túl vagyok az első vizsgán földrajzból vagyis egyetemista nevén : A világ gazdasági és politikai földrajzából :) 4es lett, szóval az tökéletes nekem!
Tegnap ( pénteken ) reggel voltam a Petinél ( fotós) vele készítettem interjút a Kisalföld Cikkpályázatra. Nem is ez a lényeg, hanem amit mondott annyira jól esett, hogy az hihetetlen.
Elmesélte , hogy ő is természetesen dolgozott a Kisalföldnek, nagyon sok képét lehozták a címlapon. És sokszor könyörögtek neki hogy engedje meg, hogy interjút készítsenek vele. De ő mindig nemet mondott. ( nem akart nagyképűzni + flt, hogy ha megjelenik fénykép róla és a fényképezőgépeiről akkor előbb vagy útobb kirabolják) De NEKEM ( nekem még messze álló újságirónak) megengedte!!!!! ÁÁÁááááÁÁÁ Akihez hetente csöngetnek be a Kisalföldtől hogy lécci léccci. Éssss engem beengedett és olyan kedves volt, mindent megmutatott ááá hihetetlenül büszke voltam. Lehet, hogy a cikkem nem fog sikerülni és lehet ( sőt biztos), hogy nem fogom megnyerni a pályázatot. De nekem elég ez a tudat hogy a Peti nekem adott interjút :) Olyan büszke vagyok rá mint a Kiss Jánosos interjúra :)






A képeken Peti egyik szekrényét fotóztam le, majdnem 400 db fényképezőgépe van !

1 megjegyzés: