2010. december 4., szombat

Na most itt az ideje hogy köszönjek nektek ( most úgy csinálok, mintha olvasná a blogomat valaki rajtam kívül )! Hogy miért kezdtem bele egy blog írásába? Jó kérdés...Nem akarom megváltoztatni a világot és nem vagyok újságíró sem, csak Niki vagyok :) Valakinek: Tücsök, Nike, Nikike, Nixon, Szerelmem, Picim, Gazdi, Törpilla na meg Csingiling :) Azt hiszem körülbelül ennyi :) Ja meg ha a szüleim mérgesek akkor Slick Nikolett :)
És hogy milyen vagyok? Szeretem a barátomat, a barátnőim, Vacak babámat, családomat.
Szeretek Szeretni :) A többi majd később úgyis kiderül rólam...

1 megjegyzés:

  1. én igen is, h olvasni fogom, mert tök jókat írsz mindig. :) már itt volt az ideje, h elkezdj végre blogolni. amúgy a felsorolásból kimaradt az h Slicki Nicki.:D remélem sok mindent fogsz majd írni, h legyen mit olvasgatom.és még lehet h egyszer én is kedvet kapok az írogatáshoz!:)
    puszillak:*

    VálaszTörlés