2010. december 27., hétfő

Szenteste

Jó volt a karácsony, evés-ivás , beszélgetés, ölelgetés , ajándékozás : ahogy mindig.
24.én este, szenteste vacsora után ajándékoztunk a kis családdal: Vacak is kapott ajándékokat :) Komolyan felkellet volna venni kamerára, mert úgy csinált, mintha értené miről is lenne szó. Befutott körbe ugrált mindent egyből ugrás az ajándékok közé heves fark csóválás közepette :) Zabálni való volt :) Mindenkinek tetszett az ajándéka, a bontogatás alatt apu kedvence ment ( wham-last christmas) . Meglepődtem amikor apu a kezembe nyomott egy csomagot :O nem gondoltam, hogy kapok valamit. Megbeszéltük, hogy nekem nem kell semmi. De hát a szüleim már csak ilyenek , kaptam egy rózsaszín puma táskát...imádom. Apu nagyon eltalálta :)


És a sütik nem úgy sikerültek, ahogy terveztem :)
Elkészítettem a kókusztekercset....kókusz nélkül :) Apu szerint: Kókusztekercs light :)
(Meglepően keveset gondoltam, amúgy a Tomira...csak már nagyon este, amikor egyedül maradtam a fa alatt...lehetett volna másképp is...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése